Assalamualaikum,
It's been awhile I'm not type anything on this blog,quite busy for raya preparations,so into Masterchef US Season 2(so that I waste most of time front of lappy to watch it,starworld a bit slow to wait for) and of course no idea what to wrote.And apekehal aku dok bersepah cakap english?? ohyeah sebab rabu depan is the moment of truth,and I already give some part of time to read an financial accounting book,and guess what? it freaking me out! some of the term quite hard to understand..am I gonna bring an Oxford dictionary on lecture? tsk tsk..can someone shout and said "erm..awak lari tajuk la" okay,word shout tu tak berapa sesuai =="
So untuk tidak membuang masa(budget MC kat sekolah menengah hari isnin..masa penyampaian hadiah penulisan esei kreatif minggu 'hari kantin')..ni dia bufday boy,29 August a.k.a malam before raya a.k.a last day puasa a.k.a semua orang busy menganyam ketupat.
It's been awhile I'm not type anything on this blog,quite busy for raya preparations,so into Masterchef US Season 2(so that I waste most of time front of lappy to watch it,starworld a bit slow to wait for) and of course no idea what to wrote.And apekehal aku dok bersepah cakap english?? ohyeah sebab rabu depan is the moment of truth,and I already give some part of time to read an financial accounting book,and guess what? it freaking me out! some of the term quite hard to understand..am I gonna bring an Oxford dictionary on lecture? tsk tsk..can someone shout and said "erm..awak lari tajuk la" okay,word shout tu tak berapa sesuai =="
So untuk tidak membuang masa(budget MC kat sekolah menengah hari isnin..masa penyampaian hadiah penulisan esei kreatif minggu 'hari kantin')..ni dia bufday boy,29 August a.k.a malam before raya a.k.a last day puasa a.k.a semua orang busy menganyam ketupat.
gambar dipagi raya :)
Dear Shafiq,I wish you all the best on becoming PMR examination..set up your mind! kurenggkan on9,avoid play X-BOX like tomorrow you gonna die!(mulut kakak takde insurans) lastly,try your best to get flying colour result! best of luck.
Here we goes,some picture on 1 syawal.. a lil bit late,but atleast I snap some of it~
Itu ajew..kitorang tak pernah ada tema,hahah..just used any colour yang sendiri-sendiri minat,plus! iter ta raya pung..pergi kubur abah and duduk rumah diam-diam sambil makan dodol,hehe.(abang ipar..not sure where he is? ops..)
p/s : siapa nak ajar aku pakai selendang?
ada yang kata tudung UPM,ala-ala selendang gitu..
adess







Comments
rasanya itu lg senang dr management acctg..ntah,tp sy dah amik..fuu~
all the best utk si adik & selamat hr raya,hehe..