Assalamualaikum,
ni baru lepas layan drama meteor garden season 2..
hasyookkk meyh~~ hahha..yup,drama lama jer pun..namun,disebabkan habis matrik eden tak kerja,jadi busykan diri dengan drama korea,taiwan and japan..huhu,so memang lepaking giler lahhh! heaven sekejap..hihi..
okay,kalau tak silap meteor garden di broad casting kan..,bout 2002..time tu ak cute lagi,umur10 tahun kot! LOL..;DDDD
darjah 5..fuyoo,lama gila la kan..time tu ak still kat simpang renggam,dok kat kem polis :)
then,lepas cerita tu meletop...eceh,ala-ala fenomena la kan..sound track drama ni,Qing Fei De Yi..dimelayukan,dan dinyanyikan oleh Saiful Malaysian Idol.
Qing Fei DE Yi kalau ikut cerita ni maksudnya 'cinta memang tak terkawal'..( correct me if I'm wrong okeh! ) ,tapi version melayu jadi ' ku juga mencintai mu' or ' ku juga mencintai dirimu' gitu lah..hehe,season 1 memang sweet and kelakar sangat..kadang-kadang boleh jadi sakit hati jugak sebab couple ni dua-dua keras kepala..degil pulak tu.. =)
while d'2nd season..full of sadness,Daumin Hsu ( main lead )
amnesia causes by car accident during his on way to church in Barcelona to meet Shan Cai,his girlfriend.Can U imagine..that man on the way to purpose his love to be his wife..but,he accident and lost his memory.Sangat sedih la...T__T.Season 1 have only 19 eps,but season 2...oh god,31 eps...fuyoo2..hahha..right now I already finish until eps 19..yup,this is my 1st time watching it..hihi,
dulu I don't have time laaa..duhhh ( kalis itu penting ).
Besides,that time no lappy,no internet, but the only 'gedabak computer'..ops! hehehe ( grateful for what that god give it to U izza!!)ignore it..I just monologue by myself..==" and you-tube,what is that dude??!! during that time,,fuhhh..I can feels the different babes! Thanks to technology~~
Tiada apa yang diharap kan selain ending yang indah..hahha,
perempuan memang tak suka reality,so what?? =P
p/s= past is past..the present us
will decorated our future~
mood sekarang,
again again by hot 2PM!
ni baru lepas layan drama meteor garden season 2..
hasyookkk meyh~~ hahha..yup,drama lama jer pun..namun,disebabkan habis matrik eden tak kerja,jadi busykan diri dengan drama korea,taiwan and japan..huhu,so memang lepaking giler lahhh! heaven sekejap..hihi..
okay,kalau tak silap meteor garden di broad casting kan..,bout 2002..time tu ak cute lagi,umur10 tahun kot! LOL..;DDDD
darjah 5..fuyoo,lama gila la kan..time tu ak still kat simpang renggam,dok kat kem polis :)
then,lepas cerita tu meletop...eceh,ala-ala fenomena la kan..sound track drama ni,Qing Fei De Yi..dimelayukan,dan dinyanyikan oleh Saiful Malaysian Idol.
Qing Fei DE Yi kalau ikut cerita ni maksudnya 'cinta memang tak terkawal'..( correct me if I'm wrong okeh! ) ,tapi version melayu jadi ' ku juga mencintai mu' or ' ku juga mencintai dirimu' gitu lah..hehe,season 1 memang sweet and kelakar sangat..kadang-kadang boleh jadi sakit hati jugak sebab couple ni dua-dua keras kepala..degil pulak tu.. =)
while d'2nd season..full of sadness,Daumin Hsu ( main lead )
amnesia causes by car accident during his on way to church in Barcelona to meet Shan Cai,his girlfriend.Can U imagine..that man on the way to purpose his love to be his wife..but,he accident and lost his memory.Sangat sedih la...T__T.Season 1 have only 19 eps,but season 2...oh god,31 eps...fuyoo2..hahha..right now I already finish until eps 19..yup,this is my 1st time watching it..hihi,
dulu I don't have time laaa..duhhh ( kalis itu penting ).
Besides,that time no lappy,no internet, but the only 'gedabak computer'..ops! hehehe ( grateful for what that god give it to U izza!!)ignore it..I just monologue by myself..==" and you-tube,what is that dude??!! during that time,,fuhhh..I can feels the different babes! Thanks to technology~~
Barbie Hsu
The most complicated is..Daumin Hsu love his present life than his past.He taught there were no important thing(s) to remember it..pathetic! he forgot his treasure which is Shan Cai!!..:(
it took forever for Daumin Hsu recall his past in this season! duhhh..it's killing me and my time! (sabor je lah..)
Season 2 meteor garden came with new cast,michelle saram from singapore as Ye Sha,short hair with a bit boyish style suit her in this drama,however..I hate her because, a 'new' Daumin Hsu love him..OMG!! this season really tortured our feelings..hahha..
( over dramatic lak..hiihi~ )
it took forever for Daumin Hsu recall his past in this season! duhhh..it's killing me and my time! (sabor je lah..)
Season 2 meteor garden came with new cast,michelle saram from singapore as Ye Sha,short hair with a bit boyish style suit her in this drama,however..I hate her because, a 'new' Daumin Hsu love him..OMG!! this season really tortured our feelings..hahha..
( over dramatic lak..hiihi~ )
^^,
Tiada apa yang diharap kan selain ending yang indah..hahha,
perempuan memang tak suka reality,so what?? =P
p/s= past is past..the present us
will decorated our future~
mood sekarang,
again again by hot 2PM!





Comments