Assalamulaikum,
Updated super duper laju for cik exroomate,exbedmate,and exlecturemate..muahhahha,3 in 1 terbaekk! Sorry yunk sebab tak wish awal..nak mesej tapi lupe(plus line macam *^%$#?/@#!) nak post kat FB aku rasa macam tak special sebab tons of people dah post so I feel that I'm not the special one,lagi-lagi apabila ada post baru yang telah menindih post aku T____T so aku decide more better aku made a post untuk kau :DDDDD [sila terharu dalam kiraan 5 saat!]
Happy bufday! taknak bebel panjang sebab kau ada cakap asal aku post tentang kau,mesti cakap benda yang sama..heheh,so I wish you gonna :
~ meet ur soulmate insyaallah (ASAP) *awwww
~ got 4 flat in this semester (and of course till 4rd year)
~ goodluck on interview to exchange ur course from BBA to ACC
~ become taller SOON =P
~ etc..
phewww..I've made it,all the point was fresh and not related from the previous post,lastly hope to see you soon babe! Once again,happy bufday~ may god always bless you..4 flat fighting!
p/s : got class to attend,
tata titi tutu :D
Updated super duper laju for cik exroomate,exbedmate,and exlecturemate..muahhahha,3 in 1 terbaekk! Sorry yunk sebab tak wish awal..nak mesej tapi lupe(plus line macam *^%$#?/@#!) nak post kat FB aku rasa macam tak special sebab tons of people dah post so I feel that I'm not the special one,lagi-lagi apabila ada post baru yang telah menindih post aku T____T so aku decide more better aku made a post untuk kau :DDDDD [sila terharu dalam kiraan 5 saat!]
Happy bufday! taknak bebel panjang sebab kau ada cakap asal aku post tentang kau,mesti cakap benda yang sama..heheh,so I wish you gonna :
~ meet ur soulmate insyaallah (ASAP) *awwww
~ got 4 flat in this semester (and of course till 4rd year)
~ goodluck on interview to exchange ur course from BBA to ACC
~ become taller SOON =P
~ etc..
phewww..I've made it,all the point was fresh and not related from the previous post,lastly hope to see you soon babe! Once again,happy bufday~ may god always bless you..4 flat fighting!
p/s : got class to attend,
tata titi tutu :D

Comments
btw..happy birthday cik exroomate...ngeh3